Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks, a business unit of Nuevvo Webware Ltd.
ورود به سایت



عضویت سریع


مواردی که با علامت (*) مشخص شده اند ضروری است

لطفا پس از عضویت وارد پنل کاربری خود شده و مشخصات خود را تکمیل نمایید تا عضویت شما به حال رسمی در بیاید

صفحه اصلی اخبار اخبار مطالب جالب و خواندنی درباره آکادمی ها به خصوص لغو مجوز شده ها به بیان دکتر دهنوی ریاست مجمع

PostHeaderIcon مطالب جالب و خواندنی درباره آکادمی ها به خصوص لغو مجوز شده ها به بیان دکتر دهنوی ریاست مجمع

احتراما پیرو دریافت گزارشهای متعدد و پیگیری و تکمیل اسناد توسط  معاونت محترم امور اجرایی  و معاونت محترم بازرسی مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب  مبنی بر صدور گواهینامه های فنی،مربیگری،داوری و ... توسط آکادمی های زیر مجموعه مجمع و ارسال این گزارش به ریاست محترم دکتر محمد سجاد دهنوی واکنش ایشان نسبت به این اسناد اینچنین بود که جهت اطلاع عموم منتشر می گردد:

 

آکادمی ها هیچ اجازه ای برای صدور گواهینامه های فنی،مربیگری،داوری و... ندارند:

باید این امر را متذکر شد که هیچ آکادمی که تحت پوشش مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب قرار میگیرد حق صدور هیچ گونه گواهینامه ای را با پسوند و پیشوندهای مختلفی مثل ملی و یا بین المللی ندارند مگر اینکه با مجوز کتبی از سوی مجمع مرکزی(کشور) و یا سایر مراجع زیربط باشد که آن هم باید به تایید مجمع رسیده و مجمع به موجب آن صدور مجوز نماید.

آکادمی هایی که بدون هیچ هماهنگی و اخذ مجوزی اقدام به صدور گواهینامه های مختلفی با عناوین مختلف می نمایند و از لوگو و اسم مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب استفاده کنند بدون هیچ قید و شرطی مدارک نه تنها مورد تایید مجمع نیست بلکه در صورت نیاز معاونت محترم حقوقی یا بازرسی مجمع اقدامات لازم و حتی قضایی را در مراجع زیر صلاح قضایی انجام خواهند داد.

 

آکادمی ها حق تحت پوشش گرفتن سبکها و یا کمیته های خارج از اساسنامه مورد تصویب را ندارند:

متاسفانه مشاهده شد که چند آکادمی اخراج و لغو مجوز شده توسط مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب اقدام به اعمال ناشایست و بدور از اخلاق شدند که سریع با دستور فوری خواستار بررسی این ماجرا شدیم

مطلع شدیم بررخی از آکادمی های لغو مجوز شده خلاف تعهدات و چارچوب اساسنامه خود حرکت کرده و اقدام به تحت پوشش گرفتن سبک ها و یا کمیته های مختلف کرده اند.که این امر خلاف تعهدات بوده و برای مجمع قابل هضم و یا ندید نیست.

برخی از آکادمی های لغو مجوز شده نیز متاسفانه خود را مرجع صدور حکم ثبت مجمع دانسته و شروع به دریافت مبالغ کذب نموده و متاسفانه شاهد گول خوردن هموطنان گرامی شدیم در صورتی که برقراری ارتباط و استعلام گیری از مسئولین مجمع به سادگی امکان پذیر است.

نکته قابل توجه این است که هیچ آکادمی اجازه تحت پوشش گرفتن سبک یا کمیته هایی که در قالب سبک هستند را ندارند.

 

علت لغو مجوز کردن چند آکادمی در چند هفته گذشته چه بود؟

باید به عرض رساند که متاسفانه ما هر وقت به دوستان عزیز و مسئولین آکادمی ها اعلام میکردیم که گزارشات ماهانه و مورد تعهد خود را ارسال کنند هر کدام به عدم فعالیت آکادمی خود به هر دلیلی اذعان داشتند و حتی جالب از آن برخی از آنها مجمع را ناتوان و حتی مقصر عنوان میکردند.که با بررسی های معاونت محترم امور اجرایی استاد وحدتی پور و معاونت بازرسی متوجه شدیم که نه تنها آکادمی های مذکور فعالیت خود را در سطح کشور دارند بلکه برخلاف تعهدات خود و ابلاغیه های صادره از سوی مجمع و حتی برخی از تخلفات که در بالا ذکر شد اقدام کرده اند که منجر به لغو مجوز فعالیت آنها شد.

البته لازم به ذکر است که مجوز سالانه کلیه آکادمی های لغو مجوز شده به اتمام رسیده و هم به علت تخلفات موجود و مستند و عدم پرداخت حق عضویت آنها ابطال شدند.اما قابل تامل و بیان است که از آنجایی که مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب یک موسسه غیر انتفاعی است و هیچ وابستگی از نظر مالی به دولت ندارد ناچار به دریافت حق عضویت است اما آکادمی هایی که با رعایت اخلاق و قوانین حرکت کنند را به هیچ وجه حاضر به از دست دادن نیست.این را مسئولین آکادمی هایی که لغو مجوز شده اند کاملا درجریان هستند اما متاسفانه شاهدیم که عنوان حقیقت برای آنها بسیار دشوار است.


آکادمی ها خود حق استقلال و یا جدا شدن از مجمع را بدون هماهنگی ندارند:

طبق تعهداتی که  مسئولین آکادمی قبل از صدور مجوز از سوی مجمع پر،متعهد و ارسال می کنند آنها مکلف و موظف هستند که در صورت تمایل به استقلال و یا جدایی از مجمع ،حداقل سه ماه زودتر به مجمع مرکزی(کشور) با مهر و سربرگ مربوطه اعلام کنند و زمانی میتوانند خود را مستقل اعلام کنند که مجمع به صورت کتبی با درخواست آنها موافقت نماید،و در صورت عدم موافقت مجمع به صورت کتبی ،آنها به هیچ وجه اجازه دوری از تعهدات خود را نسبت به مجمع ندارند.

پس اگر به هر نحو و شکلی مثل درج اطلاعیه در سایت،ارسال پیامک یا ایمیل استقلال و یا جدایی خود را از مجمع عنوان کنند برای ما قابل استناد نیست و درصورت نیاز و صلاحدید میتوانیم با مستندات موجود برعلیه مسئولین آکادمی شکایت کیفری و حقوقی در دادگاه های کشور کنیم و آنها مکلف به پرداخت جریمه و خسارات ناشی از عدم هماهنگی می شوند.

متاسفانه بعضی از آکادمی های لغو مجوز شده در سایت خود استقلال بدون هماهنگی اعلام نموده یا حتی اعلام تهدید بر علیه مجمع و مسئولین کردند که دم از تخریب و... میزنند که جای بسی  نا امیدیست که جامعه ورزشکاران را این گونه افراد آلوده کرده اند.

در مثالی بلاتشبیه میتوان گفت که مثلا وزارت... خود مستقل و بدون تایید هیئت دولت و قوه مقننه بگوید من دیگه تمایل به ادامه همکاری با دولت(قوه مجریه) را ندارم و تمایل به همکاری با قوه قضاییه را دارم.اعمال بعضی از مسئولین این آکادمی های لغو مجوز شده متاسفانه در این حد خام و بدون تفکر است.کسی نیست به این دوستان بگوید شما چکاره ی تعیین و تکلیف هستید...؟سازمان بالا دستی شماست که مشخص میکند شما باشید یا نباشید آیا دست پیش گرفته اید که پس نیوفتید؟ و...

و....

موضه ما در برابر آکادمی هایی که بیان میکنند مجوز دیگری دارند...!

به بیان کوتاه دوستانی که اعلام می کنند که سازمان/آکادمی من زیر نظر فلان سازمان است(سازمانی به جز مجمع) و این قسمت فعالیت به مجمع مربوط نیست باید بگم که:کسانی که فقط با مجمع قرارداد همکاری بسته اند میتوانند  اخذ مجوز فعالیت از دیگر سازمانها نمایند و اگر مجوز فعالیت را تحت قوانین و اساسنامه مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب دریافت کنند صرفا میتوانند با سایر سازمانها قرارداد همکاری ببندند.پس این ادعا یک کذب و توهمی غیر قانونی از سوی مجمع تلقی می گردد.

راهکار این است که کاملا از مجوز و مسئولیت اهدایی مجمع استفا و با تایید کتبی مجمع از سایر سازمانها اخذ مجوز کنند تا به مجمع مربوط نشود!

 

آکادمی ها فقط با عنوان که در مجوز مجمع ذکر شده حق فعالیت دارند:

آکادمی ها فقط با عنوانی که در مجوز کتبی یکساله یا شش ماه مجمع درج شده، حق فعالیت دارند و به هیچ وجه حق استفاده از عنوانهای سبکی های مختلف غیر مطرح در مجوز و اساسنامه مورد تایید خود را ندارند

و هرگونه تخطی در این زمینه جددا قابل بررسی و اعمال اقدامات مربوطه خواهد بود

 

و آخرین حرفها و پیشنهادات:

به نظر میرسد که امروز به شکرانه رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی ، جوانان این مرزو بوم به آن حد از بلوغ فکری،اجتماعی،سیاسی و مسئولیت پذیری رسیده اند که خوب و بد را از هم تمیز دهند

من در اینجا بر خود لازم میدانم که از کلیه مسئولین،معاونین،نمایندگان و آکادمی ها و انجمن های فعال و زحمتکش مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب که رعایت قوانین کشور و مجمع را همراه با ادب و اخلاق سرلوحه کار و تلاشهای مدون خود میدانند تشکر و قدردانی کنم

طبیعی است که هر مجموعه ای برای پیشرفت و بقای خود نیاز به قوانین و مقرراتی دارد که بتواند خود را در برابر هر گونه آسیبی مقاوم و انعطاف پذیر کند و به دوستان و عزیزانی که از خارج این خانواده بزرگ به مجمع نگاه میکنند اعلام میکنم که مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب با رعایت اصول اخلاقی و قانونی حرکت می نماید و اجازه به هیچ شخصی جهت برهم زدن نظام اداری مجمع و اصول آن را نخواهد داد و با خاطی برخورد جدی و قاطعی می نماید

اما دوستانی که با صداقت،ایمان،حب برادری و رعایت اصول اخلاقی و قانونی حاکم بر مجمع دست همکاری و هم خانوادگی را دراز می کنند باید اعلام کنم که کلیه اعضای این سازمان آماده کمک و راهنمایی و همکاری با این دوستان عزیز هستند.لذا از اشخاص ثالث خواهش می کنم که اشاعه فرهنگ نادرست و ترویج ضد اخلاقی را نسبت به مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب که خود میدانند که کذبی بیش نیست ندهند

 

در نهایت برای کلیه دوستان همراهان و بزرگان از خداوند متعال آرزوی سلامتی کامیابی می نمایم

و من الله توفیق

محمد سجاد دهنوی

رئیس مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب

 

 

با تشکر از:

ریاست محترم مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب

معاونت محترم امور اجرایی

معاونت محترم بازرسی

معاونت محترم امور حقوقی

و معاونت محترم روابط عمومی

 

آخرین بروزرسانی (شنبه, 03 خرداد 1393 ساعت 00:11)

 
رای گیری
طراحي وب سايت را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟
 

 

 

 

 

imau.org