مراحل درخواست و اخذ مجوز مسابقات از مجمع
مراحل درخواست و اخذ مجوز مسابقات از مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب
با سلام
احتراما پیرو این دستور العمل و ابلاغ کلیه مسئولین محترم انجمن ها و آکادمی های تحت حمایت و پوشش مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب موظف هستند جهت اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری بر اساس موارد مشروعه ذیل اقدام نمایند :
1- ارسال درخواست بصورت کتبی به مجمع و ذکر درخواست مجوز در متن نامه بصورت کتبی
2- درخواست باید شامل پیوست موضوعات ذیل باشد
· زمان برگزرای مسابقات از تاریخ تا تاریخ
· محل برگزاری مسابقات آدرس کامل محل برگزاری
· نوع سیستم مسابقات بصورت کامل تشریح شود
· نام و مشخصات پزشک یا امدادگر حاضر در محل مسابقات با لوازم کمک های اولیه
· تعداد افراد شرکت کننده ، رده سنی ، اوزان های شرکت کنندگان
· نام و شماره کلانتری هماهنگ شده در شهر مورد نظر
· مشخص نمودن تعداد حدودی یا در صورت امکان دقیق شرکت کنندگان
· لیست و مشخصات کامل داوران مسابقه مورد نظر
3- در صورت تایید مجمع مجوز برای زمان و مکان و شخص مسئول صادر خواهد شد .
4- داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر (سال جاری) و تعهد نامه از شرکت کنندگان (زیر18 سال از والدین) الزامی می باشد
با تشکر
معاونت امور اجرایی – مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب
آخرین بروزرسانی (شنبه, 02 شهریور 1392 ساعت 22:24)