Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks, a business unit of Nuevvo Webware Ltd.
ورود به سایت



عضویت سریع


مواردی که با علامت (*) مشخص شده اند ضروری است

لطفا پس از عضویت وارد پنل کاربری خود شده و مشخصات خود را تکمیل نمایید تا عضویت شما به حال رسمی در بیاید

صفحه اصلی اخبار اخبار مراحل درخواست و اخذ مجوز مسابقات از مجمع

PostHeaderIcon مراحل درخواست و اخذ مجوز مسابقات از مجمع

 

 

مراحل درخواست و اخذ مجوز مسابقات از مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب

 

 

با سلام

احتراما پیرو این دستور العمل و ابلاغ کلیه مسئولین محترم انجمن ها و آکادمی های تحت حمایت و پوشش مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب موظف هستند جهت اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری  بر اساس موارد مشروعه ذیل اقدام نمایند :


1- ارسال درخواست بصورت کتبی به مجمع و ذکر درخواست مجوز در متن نامه بصورت کتبی

 

2-  درخواست باید شامل پیوست موضوعات ذیل باشد

 

·         زمان برگزرای مسابقات از تاریخ تا تاریخ

 

·         محل برگزاری مسابقات آدرس کامل محل برگزاری

 

·         نوع سیستم مسابقات بصورت کامل تشریح شود

 

·         نام و مشخصات پزشک یا امدادگر حاضر در محل مسابقات با لوازم کمک های اولیه

 

·         تعداد افراد شرکت کننده ، رده سنی ، اوزان های شرکت کنندگان

 

·         نام و شماره کلانتری هماهنگ شده در شهر مورد نظر

 

·         مشخص نمودن تعداد حدودی یا در صورت امکان دقیق شرکت کنندگان

 

·         لیست و مشخصات کامل داوران مسابقه مورد نظر

 

3-   در صورت تایید مجمع مجوز برای زمان و مکان و شخص مسئول صادر خواهد شد .

 

4-  داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر (سال جاری) و تعهد نامه از شرکت کنندگان (زیر18 سال از والدین) الزامی می باشد

 

 

 

با تشکر

 

معاونت امور اجرایی – مجمع توسعه هنرهای رزمی غرب

 

آخرین بروزرسانی (شنبه, 02 شهریور 1392 ساعت 22:24)

 
رای گیری
طراحي وب سايت را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟
 

 

 

 

 

imau.org